දිලීර නොවන ටෝකන (NFTs) වටා ඇති ප්රබෝධය, ලෝකයේ වඩාත්ම කැපී පෙනෙන සන්නාම කිහිපයකට අමතර ආදායමක්, ඩොලර් මිලියන සිය ගණනක් උපයා ගැනීමට ඉඩ සලසා දී ඇති අතර, ඩිජිටල් එකතු කිරීම්වල විශාල පාරිභෝගික ආකර්ෂණය අවධාරණය කරයි.
NFTGators විසින් මුලින්ම වාර්තා කරන ලද Dune Analytics හි දත්ත වලට අනුව Nike, Gucci, Dolce & Gabbana, Adidas සහ Tiffany ඇතුළු ප්රමුඛතම සන්නාමයන් NFT වෙතින් ඩොලර් මිලියන 260 ක විකුණුම් එකතු කර ඇත. Nike හි NFT පහත වැටීම් ඩොලර් මිලියන 185.3 ක ආදායමක් උපයාගෙන ඇති අතර ද්විතීයික වෙලඳපොලවල පරිමාව ඩොලර් බිලියන 1.3 දක්වා ළඟා විය.
Dolce & Gabbana ඩොලර් මිලියන 25.6 ක NFT ආදායමක් උපයා ඇත. CryptoPunk හිමියන්ට අභිරුචි කළ pendant මින්ට් කිරීමට ඉඩ සලසමින් මෑතකදී පමණක් සිය NFTiff ටෝකනය දියත් කළ Tiffany, NFT ආශ්රිත විකුණුම් වලින් ඩොලර් මිලියන 12.6ක් රැස් කර ගෙන ඇත. Gucci සහ Adidas සඳහා සම්පූර්ණ NFT ආදායම පිළිවෙලින් ඩොලර් මිලියන 11.6 සහ $10.9 විය.
— NFTgators 🐊 (@NFTgators) August 22, 2022
Bored Ape Yacht Club සහ CryptoPunks වැනි එකතු කිරීම් සමඟින් 2021 දී NFTs ප්රධාන ප්රවාහයට කඩා වැටුණි. ඩිජිටල් එකතු කිරීම් වටා ඇති උද්දීපනය අවසානයේ ප්රධාන වෙළඳ නාමවල අවධානය දිනා ගත් අතර එය ඔවුන්ගේ ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ වඩා හොඳින් සම්බන්ධ වීමට තාක්ෂණය සමඟ අත්හදා බැලීම් ආරම්භ කළේය. මෑත මාස කිහිපය තුළ NFT උන්මාදය නැති වී ගියද, නව තාක්ෂණයේ බලපෑම කල්පවත්නා සලකුණක් තබනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ. Nike සහ Addidas වැනි සමාගම් ඔවුන්ගේ NFT අභිලාෂයන් Metaverse වෙත ගෙන යාමට සැලසුම් කරයි - ඔවුන්ගේ සන්නාමවල සර්වසම්පූර්ණත්වය අතථ්ය ලෝකයන් වෙත ව්යාප්ත කිරීමට සැලසුම් කර ඇත.